Обмін і повернення

Повернення і обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Умови повернення та обміну

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
    збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
  • Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
  • Якщо на товарі виявлено заводський дефект, то зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок магазину.
  • Якщо товар було пошкоджено при транспортуванні, надалі необхідно з’ясовувати  питання з перевізником.

 

Поверненя коштів

У разі повернення товару повернення коштів здійснюється на протязі до 7 робочих днів з моменту отримання товару магазином.

Окрім випадків:

  • відсутній зв’язок з клієнтом
  • збій в роботі банківської системи

Кошти повертаються на картку покупця Visa / Mastercard

Щоб зробити обмін або поверненя, зв’яжіться з нами по номеру телефону: +380 (95) 144 51 17

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.