Повернення і обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Умови повернення та обміну
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
збережено всі ярлики та заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
- Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
- Якщо на товарі виявлено заводський дефект, то зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок магазину.
- Якщо товар було пошкоджено при транспортуванні, надалі необхідно з’ясовувати питання з перевізником.
Поверненя коштів
У разі повернення товару повернення коштів здійснюється на протязі до 7 робочих днів з моменту отримання товару магазином.
Окрім випадків:
- відсутній зв’язок з клієнтом
- збій в роботі банківської системи
Кошти повертаються на картку покупця Visa / Mastercard
Щоб зробити обмін або поверненя, зв’яжіться з нами по номеру телефону: +380 (95) 144 51 17
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.